BELÉPÉS


Felhasználónév:
Jelszó:
Elfelejtett jelszó | REGISZTRÁCIÓ

Garancia

Total - garancia / szállítási feltételek
Sajnos senki sem tökéletes, mi sem vagyunk azok. Előfordulhat, hogy késünk, előfordulhat, hogy félreértjük egymást, vagy nem ízlik az étel. Sajnos, ilyen a kiszállítás…

Egy valamit fontos tudnod: a kiszállított étel teljesen más állagú, mintha helyben fogyasztanád. Ez nem jelenti azt, hogy rosszabb, hanem azt hogy MÁS. Nem rögtön a pultról kapod meg úgy, hogy onnan azonnal elfogyaszthatod. Nevezzük kényelmi sarcnak. Ha Neked ez így nem fogadható el, úgy sajnálattal ugyan, de tudomásul vesszük, ha más gyorséttermet választasz. Ha mégis ragaszkodsz hozzánk (de nem kérsz a kiszállításból), azt nagyon köszönjük és örömmel várunk személyesen valamelyik üzletünkben.

Amennyiben a fentiek ismeretében bennünket választasz, szeretnénk számodra néhány fontos információt nyújtani annak érdekében, hogy on-line vagy telefonos megrendelésed zökkenőmentes legyen és az általad rendelt étel kiszállítását és elfogyasztását követően is elégedett és visszatérő vendégeink között tudhassunk.

Hogyan rendelj telefonon?
Mondd el érthetően, mit szeretnél rendelni! Kérsz-e bele sajtot, hagymát, csípőst vagy stb. Ha több tétel van, kérdezd vissza a diszpécsertől. Ha ő szeretné visszamondani, javasoljuk, hogy a későbbi esetleges félreértések elkerülése céljából ne utasítsd el. Ezért is jó a netes rendelés, mert ott kevesebb a lehetőség a félreértésre.

Diszpécserünk egy meghatározott sorrend szerint veszi fel a rendelést. Ez a szoftverünk miatt van így. Engedd, hogy ő kérdezzen és vezessen.
Átlagos szállítási időnk 60—70 perc. Persze az esetek nagy részében ennél korábban is kiszállítjuk, de csúcsidőben (ebéd és vacsora) több is lehet.
Azt sem árt tudnod – netes rendelés esetén -, hogy ha reggel 8-kor vagy hajnalban adod le a rendelésed, nem fogunk tudni 60-70 perc múlva szállítani.

Hogyan rendelj neten?
Ezt megtalálhatod egy korábbi bejegyzésünkben:
http://www.totalgyros.hu/hogyan_rendeljek_online.php
Mit tegyél, ha panaszod van a szállítással?
Figyelem! Ez a Total Gyros garanciavállalási szabályzata!

  1. Ha problémád van az étellel, kérünk, hogy ne edd meg!

  2. Hívj fel minket, mondd el, hogy mi a baj és kollégáink készségesen cserélik!

  3. Nem véletlenül használtuk a „cserélik” szót. Ez azt jelenti, hogy ha megetted és problémád volt vele, annak mi már sajnos nem tudunk utánajárni, hogy miért.

  4. Amennyiben elfogyasztottad az ételt és nem tudod bizonyítani, hogy probléma volt vele, kérünk, hogy ne tedd fel a Facebook-ra! Mi is és bizonyára Te is szeretnéd elkerülni, hogy társaságunk jó hírnevét sértő megalapozatlan, nem bizonyított tényállítások, híresztelések, megjegyzések miatt jó hírnevünk megóvása céljából eljárást kezdeményezzünk.

  5. Biztosan emlékszel édesanyád arcára, amikor örömmel látta, hogy újra szedsz az adott ételből a vacsoránál. Nekünk is ez a legnagyobb dicséret: ha újra rendelsz. Ha nem vagy elégedett a szolgáltatásunkkal, sajnálattal vesszük, de a legjobb, ha nem rendelsz tőlünk többet.

  6. Ha nem vagy elégedett és ennek hangot adnál, bármikor írhatsz a panaszkönyvünkbe, ami kifejezetten a Te védelmedet szolgálja. A szolgáltatónak ez esetben kötelessége kivizsgálni az adott panaszt (ezt amúgy panaszkönyv nélkül is minden esetben megtesszük) és reagálni rá. Ha szeretnéd továbbvinni az ügyet, akkor a bírósági eljárás előtt még mindig lehetőséged van a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testülethez fordulni, ahol megkísérelhetjük jogi keretek között egymással rendezni a vitás kérdéseket. Ha itt sem sikerül, akkor jöhet a bíróság.

TOTAL TEAM